Anna tagasisidet

PODCAST

Havas Marketing 360

saade@havas.ee

Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 on külas Havas’i Põhja-Euroopa, Kesk-ja Ida-Euroopa ja Lähis-Ida regioonide juht Alberto Canteli, kes räägib enamusosaluse ostmisest Idea ettevõtetes ja reklaamuturu trendidest ja muutustest.

0:00 / 0:00

Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest

Mõtteid saatest:

  • Havas alustas Ideaga koostööd 2003ndal aastal, enamusosaluse ostmine on loomulik jätk senisele koostööle.
  • Laienemisel lähtub Havas kolmest peamisest punktist: regionaalne positsioon, unikaalsed tehnoloogiad ja teadmised ning nende kahe seos koos omavahelise keemiaga.
  • Universal Music ja Canal+ omanik Vivendi omandas Havasi eelmise aasta suvel. Ajal, mil sisu on kuningas, on maailma ühe juhtiva sisutootjaga ühte gruppi kuulumine suurepärane võimalus pakkuda kaasaegseid turunduslahendus.
  • Täna ei alustada kampaaniaid ostetud meediat planeerides – alustatakse omatud kanalitest, siis jõutakse jagatud meediasse, seejärel teenitud meediasse. Makstud meedia järgneb neile kõigile.
  • Kuigi erinevates riikides võivad olla suured kultuurilised erinevused, siis noorem põlvkond kuulab samu muusikaartiste, kasutavad samu seadmed, külastavad samade brändide kauplusi – inimesed on palju sarnasemad, kui me arvame.
  • Sotsiaalmeedia ja digireklaami võidukäik on muutnud inimeste suhtlemist brändidega. Traditsioonilised tegevused on asendunud uutega, mis nõuab ka agentuuridelt oma inimeste pidevat arendamist.
  • Agentuurid peavad muutma oma ärimudeleid iga päev – reklaami- ja turundustööstust juhib muutus. Võidavad agentuurid, mis muutuvad piisavalt kiiresti.
  • Kliendid ei oota agentuuridelt, et nad teeksid kampaanaid – nad ootavad, et nad müüks autosid või burgereid.
  • Rohkem tööd ja kliente tähendab rohkem andmeid – see on midagi, mida in-house agentuurid ja üksused ei saa omada.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel
Kuula
PODCAST
Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse
Kuula
PODCAST
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama
Kuula
PODCAST
Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest
Kuula