Anna tagasisidet

PODCAST

Havas Marketing 360

saade@havas.ee

Idea360 04: Milline on televisioon aastal 2017?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Eesti inimene vaatab keskmiselt päevas 4 tundi telekat? Kuidas see võimalik on? Ja kui mina ei vaata, siis keegi vaatab minu asemel 8 tundi? Pealegi, kas me kõik pole mitte üle kolinud sotsiaalmeediasse ja online portaalidesse? Televisioonil pole aga häda midagi – vaatajanumbrid on kõrged ja konkurents tihe. Eriti kui arvestada, et televisioon ei võrdu teler.

0:00 / 0:00

Idea360 04: Milline on televisioon aastal 2017?

Idea360 neljandas saates piilume televisiooni maailma. Idea Havas Media tegevjuht Kert Kangert aitab selgitada, kuidas mõõdetakse televaatamist ja kuivõrd täpne see on. Küsime ka, milline on televisiooni tulevik Netflixi ja Facebooki ajastul – esimene neist on oluline mängija juba täna (mitte küll Eestis), teine teeb esimesi samme telemaastlikul. Ja millist rolli mängib bränditud sisu ajal, mil telereklaame saab edasi kerida?

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel
Kuula
PODCAST
Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse
Kuula
PODCAST
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama
Kuula
PODCAST
Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest
Kuula