Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 26: ka valge vale tuleb välja

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Kas turunduses võib rääkida valgeid valesid? Kuidas hoolitseda selle eest, et organisatsiooni jutt ja teod päriselt ka kokku lähevad? Teemal arutlevad Idea Groupi strateeg Tiivi Püvi,  sisuturunduse konsultant Egle Loor. Vestlust juhib  sisuturundustiimi juht Kuldar Kullasepp.

0:00 / 0:00

Idea360 26: ka valge vale tuleb välja

State Street Global Advisors ja reklaamiagentuur McCann New York tulid märtsis välja selle aasta ühe tunnustatuima reklaamikampaaniaga. Fearless Girl, millest rääkisime ka Idea360 turundussaades, võitis palju auhindu ja sellest said võrdõiguslikkuse sümbol. Oktoobri algul oli aga State Street Global Advisors sunnitud maksma 5 miljonit dollarit kompensatsiooni oma naissoost ja mustanahalistele töötajatele, kelle suhtes oli käitunud diskrimineerivalt.

Egle Loor ja Tiivi Püvi

Fearless Girli kampaania puhul ei saa rääkida väikesest valgest valest – see on põhimõtteline vastuolu ettevõtte avaliku kommunikatsiooni ja reaalse käitumise vahel. Väiksemaid ebakõlasid näeme aga palju ja iga päev. Kui palju saab ja tohib reklaamis luisata või mitte kogu tõde rääkida? Ja millal läheb see inimestele piisavalt korda, et hääletatakse jalgadega? Ajastul, mil tänu sotsiaalmeediale räägivad kõik kõigiga, siis valed tulevad välja.

 

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Birgit Jurin: e-posti turundus on üks efektiivsemaid
Kuula
PODCAST
Lauri Pildre & Ilona Furdi: Kõige olulisem on selge kodulehe eesmärk ja selle sisu
Kuula
PODCAST
Kairi Killing & Sandra Raju: influencer olgu kaasatud juba kampaania planeerimisel
Kuula
PODCAST
Meil on uus nimi!
Kuula