Anna tagasisidet

PODCAST

Havas Marketing 360

saade@havas.ee

Idea360 44: Joao Rei – loovus teeb comebacki

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Suures mõõtmise ja analüüsimise tuhinas oleme unustanud ehk loovuse, mis Idea digitaalse innovatsiooni juhi Joao Rei sõnul on nüüd tegemas tagasitulekut. Andmed ja tööriistad on kõigile võrdselt kättesaadavad ehk ei kujuta endas enam eelist, kirjutab Joao oma värskes artiklis. Just seda teemat turundussaates laiemalt vaatame.

0:00 / 0:00

Idea360 44: Joao Rei – loovus teeb comebacki

Inimestele meeldib mõelda, et mida rohkem ja täpset infot neil on, seda kaalutletumaid otsuseid teeme. Tänu informatsiooni üha kasvavale hulgale ja parematele mõõtmisvõimalustele leiamegi, et saame oma otsuseid teha numbritele tuginedes ning varem toimunut korrates. Paraku on reaalsus teine – inimene on suhteliselt ebaratsionaalne olevus, kelle käitumist mõjutavad emotsioonid. Neid saab esile kutsuda aga läbi loovuse.

Kuidas aga igapäevasest turundusostustes loovust äratada ja ergutada? Joao soovitab kõigil turundusjuhtidel eelarveid tehes arvestada mõni protsent eksperimenteerimiseks, et testida uusi (loov)lahendusi ja ideid.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel
Kuula
PODCAST
Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse
Kuula
PODCAST
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama
Kuula
PODCAST
Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest
Kuula