Anna tagasisidet

PODCAST

Havas Marketing 360

saade@havas.ee

Idea360 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Kommunikatsiooniteemalise minisarja teises saates on vaatluse all peamiselt korporatiivkommunikatsioon, millele lisaks puudutame otsapidi ka laiemale üldsusele suunatud tegevusi. Oma kogemusi ja nõuandeid jagab Luminori korporatiivkommunikatsioonijuht Hedwig Meidra.

0:00 / 0:00

Idea360 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal

Ideepunkte saatest:

  • Korporatiivkommunikatsioonis tuleb lähtuda nii valtkonna regulatsioonidest kui ka näiteks börsiettevõtte korral börsilt tulenevatest kohustustest. Seega on korporatiivkommunikatsioon tihti väga täpselt reglementeeritud.

  • Kommunikatsiooni koht ettevõtte struktuuris sõltub paljuski igast ettevõttest ja hetke eesmärkidest, kuid üldiselt kehtib reegel, et mida lähemal on see tippjuhtidele, seda efektiivsemalt ja täpsemalt see toimib.

  • Kanalivalikus tuleb arvestada igaühe eripäraseid ja kasutajaskonda. Näiteks Twitterit kasutavad eelkõige juhid ja ajakirjanikud. Seejuures on Twitter näiteks Lätis oluliselt populaarsem kui Eestis.

  • Sisuturundusprojekte tehes tuleb eelistada pikaajalisemaid, üle kuu kuu kestvaid projekte, sest sõnumi viimiseks on vaja järjepidevust, mida üksikute sutsakatega ei saavuta.

  • Müügile ja toodetele orienteeritud sisuturunduse asemel tuleks luua väärtust pakkuvad sisu.

  • Peamine väljakutse on kõneisikute leidmine ja vormis hoidmine – kõneisikuks ei sünnita, see on pidev töö.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel
Kuula
PODCAST
Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse
Kuula
PODCAST
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama
Kuula
PODCAST
Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest
Kuula