Anna tagasisidet

PODCAST

Havas Marketing 360

saade@havas.ee

Kairi Killing & Sandra Raju: influencer olgu kaasatud juba kampaania planeerimisel

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 räägime sel korral mõjuisikutest ehk influenceritest. Saame teada, milliseks hinnata tänast mõjuisikute turunduse taset Eestis, kuidas seda efektiivselt teha ning mida peaksid mõjuisikud sisu luues ise silmas pidama.

0:00 / 0:00

Kairi Killing & Sandra Raju: influencer olgu kaasatud juba kampaania planeerimisel

Mõtteid saatest:

  • Häid sotsiaalmeedia mõjuisikuid on Eestis 50-70 vahel
  • Peamine mõjuisikute turundamise kanal on Instagram. Facebook on meediakanal.
  • Viimaste aastatega on mõjuisikutega koostööd muutunud strateegilisemaks ja läbimõeldumaks
  • Mõjuisik võib koostööd tehes täita nelja erinevat rolli:
    •  müügiagent
    •  meediakanal
    •  kampaanianägu
    •  brändisaadik
  • Kõige rohkem aega tuleb investeerida brändisaadikutesse. Neid peab harima ja viima kurssi ettevõtte erinevate külgedega, et nad saaksid luua võimalikult kasulikku ja loomulikku sisu.
  • Mõjuisikud on üks kampaania osa, kelle rolli peab kohe alguses paika panema. Eelistama peaks pikaajalisi koostöid, sest lühiajalised ei ole nii efektiivsed.
  • Usalda influencerit – kui ta on suutnud luua endale suure jälgijaskonna, siis ta teab, mida ta teeb
  • Kui sotsiaalmeedias kampaania ei lenda, siis peaks vaatama kampaaniale otsa, mitte otsima samale sõnumile veel rohkem väljundeid.
  • Mõjuisikute töö mõõtmisel sõltub palju koostöö eesmärgist. Nähtavust ehk reachi saab võrrelda kõikide kanalite vahel.
  • Bränd peab ise platvormil aktiivne olema ja reaalselt seda igapäevaselt kasutama ja jälgima inimesi, kellest võidakse kootöö mõttes huvitatud olla. Lihtsalt jälgijate arvude võrdlemine ei ole mõtekas.
  • Influencerid on varajased adopteerijad ehk võtavad erinevaid tooteid-teenuseid kasutusele enne kui need massidesse jõuavad

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Marko Lepik: reaktsioonide mõistmine ja juhtimine aitab edasi tervet meeskonda
Kuula
PODCAST
Margus Nõlvak: isiklik tulemustasu lõhub meeskonda
Kuula
PODCAST
Laura Reimann: Nitrole sobivad julged kliendid
Kuula
PODCAST
Urmas Villmann: kõige olulisem on hea idee
Kuula