Anna tagasisidet

PODCAST

Havas Marketing 360

saade@havas.ee

Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Kas olete mõelnud, et meid ümbritsevad hooned, liiklussõlmed ja muud ehitised on meie elu lahutamatuks osaks kümneid ja kümneid aastaid. See tähendab, et neid saabki luua ainult jätkusuutlikke põhimõtteid silmas pidades. Teisalt saadab ehitusettevõtteid pahatihti “küprokist majade” kuulsus. Kuidas tagatakse kaasaegsetes ehitus- ja kinnisvaraettevõtetes jätkusuutlikkus ja milline on nende ettevõtete roll ühiskonnas? Seekordses saates on külas Merko Ehitus Eesti kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kätlin Kaasik ning Kapiteli turundus- ja müügidirektor ning Merko Ehitus kontserni kommunikatsiooni- ja turundusjuht Merit Kullasepp.

0:00 / 0:00

Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel

Mõtteid saatest:

  • Ehitus- js kinnisvarasektoris on arendaja ja ehitaja vaade alati pikaajaline. Seepärast peab kogu protsess ehituse planeerimisest, ehitamisest kuni hoone haldamiseni olema vastutustundlik ja jätkusuutlik.
  • Tehes asju iseendale ja jäädes omanikuks, soovid juba alguses teha oma projekti võimalikult jätkusuutlikult, eesmärgiga kasvatada selle väärtust.
  • Kinnisvara arendades ei looda enam pelgalt põrandaid, seinu ja lagesid. Ruutmeetrite asemel luuakse keskkondi, kus viibimine peab olema mugav, turvaline, tervislik ja murevaba.
  • Partnereid valides on hea teha koostöö samu väärtushinnanguid omavate ettevõtetega. Partnerist saab sõber, kellega koos tulevikku rajada.
  • Toetusprojekte ja -initsiatiive valides võib läheneda probleemipõhiselt – nähes reaalset vajadust, võib seda asuda lahendama. Seejuures ei pea valdkond olema üks-ühele ettevõtte põhitegevusega seotud. Küll aga peab see kandma samu väärtushinnanguid ja olema emotsionaalselt siduv.
  • Toetusprojektid, mille tulemit saavad nautida töötajad, nende pereliikmed, ettevõtte partnerid ja mis seeläbi muudavad inimeste elusid paremaks, on ettevõttele väga tähtsad.
  • Mitme aktiivse osapoolega toetusprojektid, nagu seda on SA Eesti Terviserajad, saavad olla edukad kui nad on nö neutraalsed – ühelgi osalisel ei ole teistest suuremat või väiksemat isiklikku huvi.
  • Toetusprojekte võib luua ka katalüsaatorina, tõmmates kaasa teisi organisatsioone, omavalitsusi ja riiki.
  • Toetusvaldkonda sisenedes pead teadma, mis on siht – soov lahedada probleem, kasvatada tuntust või luua klientikontakte.
  • Partnereid ja koostööprojekte valides küsi, kas need on sinu ettevõtte väärilised.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Janar Saaron: lugudest on kadunud teravus
Kuula
PODCAST
Santino Calvo: aktiivne suhtlus disaineri ja kliendi vahel on ülioluline
Kuula
PODCAST
Kadi Hugo: loovus on ellujäämiseks vajalik omadus
Kuula
PODCAST
Heddy Ring: CSR on tark viis teha äri
Kuula