Anna tagasisidet

PODCAST

Havas Marketing 360

saade@havas.ee

Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Veebruaris on Havas Marketing 360-s uus fookusteema: CSR ehk vastutustundlik ettevõtlus. Nelja saate vältel räägime nii CSRi olemusest kui tooma sinuni Eesti ettevõtete praktikad ja soovitused selles vallas. Avasaates vastame küsimusele, mis see CSR on, miks see üha olulisem on ning millised on tarbijate ootused ettevõtetele ja organisatsioonidele vastutustundliki käitumise osas. Oma mõtteid jagab Havas Estonia tiimijuht ja strateeg Kristi Jõeäär.

0:00 / 0:00

Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama

Mõtteid saatest:

  • Aastaid tagasi jagati CSR kaheks suureks tükiks – sponsorlus ja heategevus. Sponsorluse eest taheti väga selgeid tulemusi, heategevuses eesmärk oli lihtsalt head teha midagi vastu saamata. Tänapäeval on CSR oluliselt rohkem integreeritud ettevõtte igapäevasesse tegevusse.
  • Havas Estonia poolt läbiviidud Meaningful Brands uuringust selgub, et üha suurem hulk inimesi ootab, et ettevõtted ja nende pakutav suurendab nende heaolu. Et seda teha peab ettevõte üha täpsemalt oma sihtklienti ja tema ootusi ning arusaamu tundma. Tundes klienti ja vaadates iseendasse on võimalik leida ühisosa, mis tuleks fookusesse võtta nii tootearendust kui kommunikatsiooni silmas pidades. Nii saab CSRist brändilubaduse üks osa.
  • Eetiline ja läbipaistev juhtimine on tihti lühiajalise ja pikaalise vaate küsimus. Eetiliste ettevõtete olemusse on pikaajaline edu sisse kirjutatud.
  • Eetiliselt juhitud ettevõte tähendab avatud ja ausat suhtumist ka töötajatesse. See ei ole aga ainult sissepoole suunatud tegevus vaid kumab kiiresti ka välja.
  • Uute töötajate värbamine on üks võimalus teha konkreetseid vastutustundlike samme. Hoides näiteks tootmise Eestis võib küll kulu olla suurem, kuid siinsetesse inimestesse panustamine kasvatab ka kohalikku majandust ja edendab elu.
  • Vastutustundlik käitumine peab olema organisatsioonis läbivalt. See ei saa olla käsu korras ülalt alla suunatud, kuid seda ei saa teha ka tippjuhtkonnast sõltumatult. Igasuguse vastutustundliku teema vedamine organisatsioonis vajab tulihingelist vedurit tippjuhtkonnas.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel
Kuula
PODCAST
Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse
Kuula
PODCAST
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama
Kuula
PODCAST
Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest
Kuula